#superfood

ჩია პუდინგი: 4 ლაივჰაკი

ლაივჰაკი 1. ჩვენ გირჩევთ ჩიას ტბილ ქოქოსის რძეში დალბობა 20 წუთით.
(2 ს/კ ჩიას თესლი 100 მლ რძით – 1 პორცია)
მაგრამ (!) ჩიას დალბობა ცივ ქოქოსის რძეშიც შეგიძლიათ, ოღონდ დიდხანს მოგიწევთლოდინი, სანამ თესლი გაღივდება. თუ დრო გაქვთ, იდეალური ვარიანტი ღამე დატოვებაა.

ლაივჰაკი 2. გააკეთეთ ჩიას პუდინგის რამოდენიმე პორცია, რადგან მაცივარში 3 დღე ინახება(მინიმუმ), თქვენ კი ყოველთვის მზად გექნებათ მზა პუდინგი წასახემსებლად.

ლაივჰაკი 3. ქოქოსის რძე იდეალურია ჩიას პუდინგისთვის, რადგან ის მეტად ცხიმიანია დასხვა სტრუქტურაა. სხვა რძეში ჩიას პუდინგი შესაძლოა შედარებით თხელი გამოვიდეს.

ლაივჰაკი 4. დაამატეთ ხილი,  ნებისმიერი კენკრა, ან გრანოლა.
Buon appetito!

———————————
Tip 1. We recommend soaking chia seeds in warm coconut milk for 20 min. One portion is 2 tablespoons/ 100 ml water. You can soak them in cold milk too, however it might take longer time. If you are not in the hurry then leave the seeds overnight.

Tip 2. Prepare more then 1 portion in advance. Soaked chia will stay fresh for at least 3 days and you will always have a healthy dessert on your kitchen.

Tip 3.  Coconut milk is ideal for the pudding, because it is more thick and has different structure. If you still use other milk for chia pudding,  there is a risk that pudding will be loose and you might need to change the proportion of seeds.

Tip 4. Make the pudding even better by adding berries, fruit or even granola on top. Enjoy!

 

ჩიას თესლები / chia seeds, 200g

ქოქოსის რძე 17% COCOMI/ coconut milk, 1L