#detox, #foodbasics, #healthyliving

13 ჭეშმარიტება

13 ჭეშმარიტება

1. ძილის რეჟიმი! ჰორმონები მგრძნობიარედ რეაგირებენ, როცა „თავს დასაწოლად ამზადებთ’ 00;00სთ შემდეგ . შეეცადეთ დაიძინოთ 22.00 – 22.30 საათზე. უმჯობესია ადრე გაიღვიძოთ და დილით დაასრულოთ თქვენი ყველა საქმე, რითაც იზრუნებთ საკუთარ თავზე და სხეულის მუშაობაზე.

  1. ნაკლებიხემსი. მიირთვით სრულად და დაბალანსებულად დღეში მინიმუმ 2-3-ჯერ. და დაიმახსოვრე, შენი „კაპუჩინო“ –  ასევე არის ხემსი,  რომელიც იწვევს ინსულინისა და ლეპტინის გამოყოფას. მოერიდეთ ასეთ კვებას.
  2. არიჯდე,მეტად იმოძრავე! მინიმუმ 10,000 ნაბიჯი დღეში. სამუშაოს უმეტესობა შეიძლება გაკეთდეს დგომის დროს, ესეც სტატიკური დატვირთვაა.
  3. დალიეთწყალიდა არა წვენები / ფრეში / სმუზი.  შაქარი სითხეში მხოლოდ ამძაფრებს რეცეპტორების მგრძნობელობას ინსულინის მიმართ და დროთა განმავლობაში ამან შეიძლება გამოიწვიოს სიმსუქნე და შედეგად მომდევნო დაავადებები.
  4. შეამცირეთცხოველურიცილის მიღება (თუ კვლავ გჯერათ დუკანის ან ატკინსის). დიდი რაოდენობით ცილა ანთებების  პროვოცირებას ახდენს.
  5. მიირთვითმთელმარცვლოვანი, ნაკლებად დამუშავებულისაკვები, გაწმინდეთ „უსარგებლო საკვებისგან”, მეტი ბოსტნეული და მწვანილი. მაქსიმალურად აღმოფხვერით სწრაფი ნახშირწყლები  (თეთრი ფქვილის პროდუქტები, შაქარი, სწრაფი კვება), ასევე ტრანსცხიმები. შეცვალეთ მთელმარცვლოვანი ფაფებით,  მაკარონით, პურით. ყველაზე მნიშვნელოვანი რაც უნდა გვახსოვდეს ის არის, რომ რაც უფრო ნაკლებად მოვაწყობთ ინსულინის ტალღებს, მით ჯანმრთელია მეტაბოლიზმი, სისხლძარღვები, პანკრეასი, მით უფრო დიდხანს დავრჩებით ახალგაზრდა და ლამაზი! ⁣⁣⠀
  6. კვებაუნდაიყოს სრულფასოვანი და მრავალფეროვანი, რაც ნიშნავს, რომ თქვენი რაციონი მოიცავს ყველა მიკროელემენტის საჭიროებას,
  7. ჯანმრთელიცხიმებსაუცილებლად ვამატებთ!

ცივი წნეხის მცენარეული ზეთები (გარდა მზესუმზირის, რაპსისა და სიმინდისა). განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციეთ ზეითუნის, სელის თესლისა და ქოქოსის ზეთებს.
თხილეული, თესლი და მათგან დამზადებული პასტები (თერმული დამუშავების გარეშე).

 ავოკადო

 კვერცხი რბილი გულით.

 ორგანული ერბო
ცხიმიანი თევზი
ხიზილალა

  1. ხილისა და კენკრის არჩევისას შეარჩიეთ მჟავე კენკრა და ნუ მიირთმევთ ხილს ზედმეტად. ფრუქტოზის გადაჭარბებული მოხმარების საშიშროება იმაში მდგომარეობს, რომ შედეგად ვღებულობთ გაცხიმოვნებულ ღვიძლს.. ხილის მიღებისას უპირატესობას ვანიჭებთ დღის პირველ ნახევარში.

  1. არანაირი დიეტა ძალიან შეზღუდული კალორიებით. დააკვირდით წილის ზომებს და ნუ დანაყრდებით ზედმეტად
  2. ვამზადებთნაზ რეჟიმში (მდუღარე, მოხარშული, ორთქლზე და გახანგრძლივი გადახურების გარეშე), უმჯობესია საკვებს მარილი არ დაუმატოთ.
  3. საფუძვლიანადდაღეჭეთ საკვები და ისიამოვნეთ პროცესით
  4. ყველაზემთავარი პრევენციაა, ნუ ელით პრობლემას, დაიწყეთ ზრუნვა თქვენს ჯანმრთელობაზე, სანამ სიმპტომები არ გამოჩნდება. ყველაფერს ფანატიზმის გარეშე უნდა მოეკიდოს, მაგრამ რეგულარულად და სიამოვნებით!

გადახედეთ თქვენს ფოტოს 5, 10 წლის წინადელს  და გამოიტანეთ დასკვნები. ჩვენი მოსაზრებები მხოლოდ ჩვენი ყოველდღიური ქმედებების შედეგია!